Huisregels

huisregels, Huisregels
FineDent

Huisregels van onze praktijk

Wij vinden duidelijkheid in onze wederzijdse communicatie belangrijk. Allereerst voor u, zodat u weet hoe wij werken om een optimale en duurzame mondgezondheid te behouden tegen zo laag mogelijke kosten maar ook voor onze behandelaars, zodat zij het behandeldoel kunnen afstemmen op uw wensen, mogelijkheden en behoeften. Daarom vinden wij belangrijk om u goed te informeren over onze werkwijze.

  • Voor het maken van afspraken kunt u ons op werkdagen bereiken van 08:30 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.
  • Wij lunchen van 12:00-13:00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar. 
  • Voor spoedgevallen buiten openingstijden, kunt u een beroep doen op de tandartsenspoedgevallendienst.
  • Afspraken korter dan 1 uur dienen 1 werkdag (>24-uur) van tevoren geannuleerd te worden. Afspraken van 1 uur of langer dienen 10 werkdagen van tevoren geannuleerd te worden.
    Annulering dient schriftelijk per mail te worden gedaan. U kunt hiervoor mailen naar info@finedent.nl. Afspraken die niet of te laat geannuleerd worden, kunnen wij bij u in rekening brengen.
  • Wij hanteren hiervoor het volgende tarief: Per uur gereserveerde behandeltijd €150,-.
    Uiteraard geldt dit niet indien er sprake is van overmacht.
  • Bij afwezigheid zonder afzegging, zijn wij genoodzaakt de gereserveerde behandeltijd in rekening te brengen.
  • Niet-reguliere patiënten dienen bij de preparatie 50% van het totaal bedrag bij de 1e afspraak ter plaatse te voldoen. 
  • Niet-reguliere patiënten waarbij een implantaat inclusief implantaatkroon gezet gaat worden, dienen van te voren voor het definitief maken van de afspraak 300,- aan te betalen. Dit aangezien er relatief veel tijd voor de betreffende behandeling dient te worden gereserveerd.
    De dag dat er bij u wordt geïmplanteerd dient vóór de behandeling deel I van de begrotingsplan (ongeveer 50% van het totaal bedrag) 300,- aanbetaling direct ter plaatse te worden voldaan. Het tweede deel van de behandeling dient u bij de derde afspraak vóór plaatsing te voldoen. De betaling dient aan de balie te worden voldaan.
  • Wij verzoeken u vriendelijk om op de eerste afspraak een identiteitsbewijs & verzekeringspas mee te nemen.
  • Indien u een behandeling wenst te ondergaan dient u de begroting ondertekent per mail of per post te retourneren. Of u neemt deze mee naar de eerste behandelingsafspraak en overhandigt deze aan één van de medewerkers, voordat de behandeling word gestart.

Uw eigendommen

FineDent is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen.
U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.

Suggesties en opmerkingen

Heeft u een suggestie, opmerking, compliment of klacht? Dan horen wij dat graag. U kunt ze altijd aan ons doorgeven. Dit kan in onze praktijk zelf, maar ook telefonisch. Wij staan u graag te woord.

MENU

Let op! Vakantie

Onze praktijk is vanwege de kerstvakantie van zaterdag 21-12-2024  t/m zondag 05-01-2025 gesloten.

Het team van FineDent wenst u een fijne kerst en een gelukkig & voorspoedig 2025! 

Indien er sprake is van een spoedgeval zoals een pijnklacht, bloedingen e.d. dan kunt u hiervoor terecht bij Mondzorg Poli Utrecht, Bosboomstraat 1,3582 KE Utrecht, 030 – 303 97 50

Het terugplaatsen van een kroon, brug of porseleinen facing valt niet onder een spoedgeval. Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk direct na onze vakantie met ons te contacteren.