Klachtenregeling

Klachtenregeling

Vragen, klachten of tips voor verbetering?

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen erop dat we gezamenlijk een oplossing vinden.

Informatiepunt

Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 202 5012). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door beroepsorganisatie KNMT.

Klachtencommissie Quasir

Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, dan kunt u terecht bij de klachtencomissie Quasir waarbij wij zijn aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgaanbieder stelt. De tandartsen zijn daarnaast persoonlijk bij het KNMT aangesloten.

MENU

Let op! Vakantie

Onze praktijk is vanwege de zomervakantie van zaterdag 3 augustus t/m zondag 25 augustus gesloten.

Dank voor uw begrip en een fijne zomer gewenst!

Indien er sprake is van een spoedgeval zoals een pijnklacht, bloedingen e.d. dan kunt u hiervoor terecht bij Mondzorg Poli Utrecht, Bosboomstraat 1,3582 KE Utrecht, 030 – 303 97 50

Het terugplaatsen van een kroon, brug of porseleinen facing valt niet onder een spoedgeval. Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk direct na onze vakantie met ons te contacteren.